Over ons

REXHEPI is een jong ambitieus kledingmerk en richt zich op young urban professionals.

REXHEPI is continu bezig met het verbeteren en vernieuwen van haar merk.

Wij zorgen ervoor dat we op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en veranderingen in de markt. REXHEPI is hierdoor op de hoogte van de fundamentele verandering die de modemarkt de afgelopen jaren heeft doorgemaakt.

Hier wordt ook door REXHEPI op ingespeeld. De herenkleding is hetzelfde aan het worden als de dameskleding, een manier om een bepaald persoonlijkheid uit te drukken.

Een toenemend modebewustzijn heeft meer belang gehecht aan waar voor je geld, in het voordeel van een kersverse consument die niet op zoek is naar de laagste prijs, maar naar de juiste waarde; Mode is niet langer bedoeld voor speciale evenementen, maar voor mannen en vrouwen om op elk moment van de dag. 

Maak kennis met

Bujar Rexhepi

REXHEPI is in 2020 officieel opgericht door Bujar Rexhepi, die nu pas 29 jaar is. Bujar is de creatief directeur en eigenaar van het bedrijf.

Geworteld in de Albanese traditie, vertegenwoordigt het merk een kosmopolitische visie op herenkleding, waarbij de levensstijl van de grote steden wereldwijd als inspiratiebron worden gezien. Stijlvol en ambitieus, het merk spreekt een nieuwe generatie stijlbewuste consumenten aan, die mode zien als een manier om zich uit te drukken.

Producten zijn ontworpen om de hele dag bij deze nieuwe man te passen en bieden zijn eigen persoonlijke stijlkeuze met innovatieve outfits met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Onze

Missie

Het bieden van kwalitatieve casual chic kleding aan de ambitieuze man met een ondernemende houding.

Onze

Visie

Gedreven door passie en hierdoor willen doorgroeien tot een totaalpakket aan kleding voor de ambitieuze man met een ondernemende houding.

Voor zij die durven

Onze doelgroep

Het merk is bedacht voor een mannelijke consument, die mode ziet als een manier om zichzelf uit te drukken.

Met een open geest en gevoel van prestatie in stijl leeft deze consument meest wenselijk in een grootstedelijke dimensie, waarin hij van dynamiek en ondernemen houdt.

▸ Slim Fit ▸ Regular Fit ▸ Casual Chic ▸ Dynamisch

▸ Ondernemend ▸ Reiziger ▸ Ruimdenkend ▸ Technologisch

Shop nu

Bekijk onze collectie